erikssonjonas.blogg.se

Musik, film, litteratur och LIVET. Allt i en personlig tappning.

Ta mig härifrån

Kategori: Allmänt, Eget material, Musik

Ja, då var jag klar med en av låtarna. Kanske inte den jag trodde jag skulle bli färdig med först. Istället för min tunga hårdrockslåt blev det min plocklåt på svenska som blev klar: Ta mig härifrån. Texten finns i ett tidigare inlägg. (Kan ha att göra med att Mats som jag har gett solot till i den andra låten inte har skrivit klart det än!)
 
Har mixat den till förbannelse, och tagit bort lite saker som jag inte var nöjd med. Vet inte ifall det är något perfekt resultat, fast varför ska allt vara perfekt hela tiden? Detta är vad det blev i alla fall!
 
Får hoppas ni gillar den lite grann!
 
 
Nu ska jag sparka Mats i röven! ;)
 
//Jonas
Kommentera inlägget här: